0
Twój koszyk (0) 0,00 zł
Twój koszyk jest pusty

Zwroty i reklamacje

Zasady zwracania produktów kupionych on-line w sklepie internetowym Świat Zabawek:

 

Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 30 dni. Znaczy to tyle, że przysługuje Ci prawo do namysłu, umożliwiające zapoznanie się z towarem i rozważenie zakupu. Takie samo prawo przysługuje Przedsiębiorcom na prawach konsumenta.

Żeby efektywnie odstąpić od umowy:

1. złóż nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy [ wzór oświadczenia pobierzesz klikając na pogrubiony tekst obok ]. Możesz przesłać je nam drogą mailową na adres: kontakt@swiatzabawek.net.pl lub wydrukować je i włożyć do zwracanej nam paczki.

2. wyślij nam nietrafiony zakup na adres:

Toys Gallery sp. z o.o.,
ul. Sidorska 117B,
21-500 Biała Podlaska,

z dopiskiem Zwrot Sklep internetowy Świat Zabawek. Koszt zwrotu zgodnie z polskim prawem ponosi kupujący.

2A. Możesz skorzystać z oferowanej przez nas opcji Szybkich Zwrotów InPost i nadać do nas paczkę korzystając z Paczkomatów. By nadać przesyłkę wejdź na stronę: szybkiezwroty.pl/pl/Swiat_Zabawek

Pamiętaj, że nadać możesz jedynie te produkty (zamówienie), które jest możliwe wysyłką paczkomatem. Koszt nadania Szybkiego Zwrotu ponosi Klient lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta. Więcej o tym jak dokonać Szybkiego Zwrotu znajdziesz tutaj: https://www.swiatzabawek.net.pl/szybkie-zwroty-inpost.html

Zwrócimy Ci niezwłocznie środki, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zachowujemy prawo do wstrzymania się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. W przypadku kiedy zdecydujesz się korzystać z produktu, który chcesz zwrócić odpowiadasz za zmniejszenie jego wartości. Pamiętaj, ze możesz użyć produktu tylko by sprawdzić jego cechy i funkcje.

30 dni na odstąpienie od umowy liczymy:
- dla umowy, która dotyczy towaru - od momentu kiedy otrzymasz zamówione produkty, czyli od momentu kiedy Ty lub osoba trzecia, upoważniona przez Ciebie, wejdziecie w posiadanie zamówienia
- dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy

Pamiętaj, że od reguły odstąpienia od umowy istnieją wyjątki. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi (lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta) w przypadku gdy:

  1. przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  2. przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  3. przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  4. przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  5. zawarł umowę o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.


Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie.

 
Zasady reklamowania produktów:

 

Mamy obowiązek dostarczyć Ci towar zgodny z umową. Jeżeli kupiony towar jest niezgodny z umową, konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę). Jeśli naprawa lub wymiana będą niemożliwe lub zbyt kosztowne możemy w toku reklamacji obniżyć cenę reklamowanego produktu lub przyjąć odstąpienie od umowy (Uwaga - jedynie kiedy nie będziemy mogli doprowadzić towaru do zgodności z umową lub wada będzie bardzo istotna)

Przez 2 lata od zakupu towaru odpowiadamy wobec Ciebie za zakupioną rzecz. Kiedy towar jest niezgodny z umową? Podpowiadamy:

● kiedy opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność towaru są niezgodne z umową,

● towar nie jest przydatny do szczególnego celu, do którego jest potrzebny konsumentowi, i o którym to celu powiadomił sprzedawcę najpóźniej w momencie zawarcia umowy i który sprzedawca zaakceptował,

● towar nie nadaje się do celu, do którego zazwyczaj używa się towaru tego rodzaju,

● towar nie zapewnia trwałości i bezpieczeństwa, których można się spodziewać dla tego rodzaju towarów, lub nie występuje w określonej ilości,

● towar nie został dostarczony z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia konsument może rozsądnie oczekiwać,

● towar nie odpowiada wzorowi lub próbce udostępnionej przed zakupem,

● brak zgodności towaru z umową wynika z niewłaściwego zamontowania towaru, jeżeli zostało ono przeprowadzone przez sprzedawcę lub na jego odpowiedzialność, lub niewłaściwe zamontowanie przeprowadzone przez konsumenta było wynikiem błędów w instrukcji dostarczonej przez sprzedawcę.

Jeśli, któryś z powyższych punktów dotyczy Twojej sytuacji masz 2 lata (chyba, że w gwarancji produktu określono inaczej) na złożenie reklamacji.

 

By złożyć reklamację:

 

1. wypełnij formularz reklamacji [ pobierz plik PDF wzoru formularza ] 

2. wyślij wypełniony formularz wraz z załącznikami [ zdjęcia, filmik, które pozwolą nam szybko ocenić Twoje zgłoszenie] na adres email: reklamacje@swiatzabawek.net.pl lub drogą pocztową na adres serwisu:

Toys Gallery sp. z o.o.,
ul. Sidorska 117B,
21-500 Biała Podlaska,

 

z dopiskiem Reklamacja Sklep internetowy Świat Zabawek.

Po przyjęciu zgłoszenia Twojej reklamacji, jeśli będzie taka potrzeba odbierzemy od Ciebie towar do sprawdzenia lub naprawy na nasz koszt. Będziemy z Tobą w kontakcie przeprowadzając proces reklamacji.

Reklamacje wysyłane na adres naszego serwisu lub serwisów producentów paczką za pobraniem nie będa przyjmowane.

W przypadku kiedy towar jest niezgodny z umową, możesz żądać jego doprowadzenia do zgodności z umową poprzez:

  •     usunięcie niezgodności poprzez naprawę,
  •     wymianę rzeczy na wolną od wad.


Możesz też żądać obniżenia ceny bądź odstąpić od umowy, pamiętaj jednak, że przysługuje Ci to jedynie w określonych przypadkach:

  • jeśli wymiana bądź naprawa towaru będą niemożliwe do przeprowadzenia,
  • jeśli nie doprowadzimy towaru do zgodności w umową w rozsądnym czasie, albo będzie się to wiązało z nadmiernymi niedogodnościami,
  • jeśli nie odbierzemy reklamowanego towaru do naprawy bądź wymiany,
  • jeśli towar został zamontowany zanim ujawniła się jego niezgodność z umową, a my nie zdemontujemy go do naprawy, bądź nie oddamy i zamontujemy ponownie naprawionego lub wymienionego towaru na nasz koszt,
  • jeśli niezgodność towaru występuje dalej mimo podjęcia przez nas próby doprowadzenia go do zgodności z umową,
  • jeśli brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny, bądź odstąpienie od umowy bez skorzystania z prawa do naprawy lub wymiany,
  • jeśli oświadczymy lub wynika to z okoliczności, że nie będziemy mogli doprowadzić towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie i bez nadmiernych niedogodności.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

 

 

Przytul uroczego pluszaka NICI!

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.

Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej