Obsługa klienta
Witaj!
W Biurze Obsługi Klienta sklepu internetowego jesteśmy do Twojej dyspozycji: od poniedziałku do piątku, od 8:00-16:00, w tym czasie skontaktujesz się z nami telefonicznie i mailowo. (Czasem odpowiadamy na maile także po godzinach;))
Obsługa i zapytania przed zakupem:
- Aby skontaktować się z BOK sklepu internetowego, zadzwoń lub napisz:
661 890 070kontakt@swiatzabawek.net.pl
- Masz pytanie dotyczące sklepu stacjonarnego?
Jeśli Twoja sprawa bądź pytanie dotyczy kwestii związanej z zakupami w salonach stacjonarnych skorzystaj z maila powyżej bądź skontaktuj się od razu z salonem. Jeśli Twoje zapytanie mailowe będzie wykraczać poza wiedzę BOK sklepu internetowego przekierujemy je do odpowiedniego działu i skontaktujemy się z Tobą. Pamiętaj, że na każde pytanie związane z zakupami w sklepie stacjonarnym odpowie także salon, w którym dokonujesz/ałeś zakupu. Listę sklepów z danymi kontaktowymi znajdziesz tutaj: https://www.swiatzabawek.net.pl/sklepy-stacjonarne.html
Obsługa posprzedażowa:
- Jeśli chcesz złożyć reklamację do zamówienia złożonego w sklepie internetowym skorzystaj z tego adresu email:
reklamacje@swiatzabawek.net.pl
- Jeśli chcesz zareklamować zakup dokonany w sklepie stacjonarnym udaj się do sklepu z produktem, który chcesz zareklamować i dowodem zakupu. Obsługa sklepu stacjonarnego przyjmie zgłoszenie, zweryfikuje produkt i być może jeszcze podczas tej samej wizyty zaproponuje Ci wymianę, jeśli naprawa nie będzie możliwa.
Pozostałe informacje:
Toys Gallery sp. z o.o. (Świat Zabawek)
ul. Sidorska 117B
21-500, Biała Podlaska
To tu możesz odebrać zamówienie z formą dostawy - odbiór osobisty.
Toys Gallery sp. z o.o.
ul. Ks. Prymasa A. Hlonda 10/u10
02-972, Warszawa
NIP 9512363992
(Pod tym adresem odwiedzisz jeden z naszych sklepów stacjonarnych Świat Zabawek).
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem możesz śledzić status swojego zamówienia po zalogowaniu na konto. Jeśli widzisz, że zamówienie ma status wysłano do adresata, ale nie otrzymałaś/eś linku do śledzenia zamówienia lub paczka nie pojawiła się w aplikacji - skontaktuj się z nami, być może podane przez Ciebie dane zawierały literówkę lub błąd.
Pozostańmy w kontakcie!