Kup teraz, zapłać później - Twisto
Twisto to metoda płatności, dzięki której możesz bezpłatnie przesunąć płatności o 30 dni bez rejestracji, a po założeniu konta Twisto - wydłużyć termin spłaty nawet do 45 dni bez żadnych kosztów. By skorzystać z Twisto, wybierz w koszyku bramkę płatności iMoje ING Banku Śląskiego.
Co to jest Twisto?
To nowoczesna metoda płatności, która pozwoli Ci zapłacić online za wybrany produkt, po jego otrzymaniu i sprawdzeniu - zupełnie za darmo.
Jak korzystać z Twisto?
Wybierz Twisto - Kup teraz, zapłać za 30 dni - na etapie płatności za zakupy. To wszystko. Nie ma potrzeby wcześniejszej rejestracji. Jeżeli chcesz odroczyć płatność nawet do 45 dni za darmo, zarejestruj się w Twisto.
Kiedy i komu mam zapłacić?
Masz 30 dni, licząc od daty zakupu, na opłacenie zamówienia. Od razu po zakupie na maila otrzymasz od Twisto instrukcje dotyczące płatności. Rachunek możesz opłacić kartą, przelewem lub Blikiem.
Ile kosztuje Twisto?
Korzystanie z Twisto jest całkowicie bezpłatne, jeśli opłacisz rachunek w terminie. Płacisz tylko za to, co zamówisz.
A jeśli zapomnę zapłacić?
Nie martw się, Twisto przypomni Ci e-mailem oraz SMS-em o zbliżającym się terminie płatności.
Co jeśli produkt mi nie odpowiada?
Możesz go łatwo wymienić lub zwrócić zgodnie z regulaminem sklepu. Po odesłaniu produktu zachowaj dowód zwrotu. Jeśli zapłaciłeś już wcześniej do Twisto - pieniądze wrócą do Ciebie.
Co się stanie, jeśli termin płatności upłynie zanim sklep przyjmie zwrot?
Jeśli zbliża się termin płatności rachunku, a wymiana lub zwrot pieniędzy nie nastąpiły, po prostu skontaktuj się z Twisto i poproś o wydłużenie terminu na spłatę. Zalecamy zachowanie listu przewozowego, możesz zostać poproszony o przedstawienie dowodu zwrotu.
Co jeśli chciałbym zapłacić później niż 30 dni?
Aby odroczyć płatność na dłużej niż 30 dni, zarejestruj się w Twisto. Z kontem Twisto możesz kupować przez cały miesiąc, a rachunek opłacasz do 15 dnia następnego miesiąca. W związku z tym termin zapłaty może sięgnąć nawet do 45 dni.
Co się stanie, jeśli moje zamówienie zostało odrzucone?
Możesz swobodnie wybrać inną metodę płatności. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jakie są powody odrzucenia zamówienia, skontaktuj się z działem obsługi klienta Twisto.
Co, jeśli nie zapłacę za zakup w terminie?
Postępuj zgodnie z instrukcją przesłaną przez Twisto mailowo, aby uniknąć naliczenia odsetek ustawowych za zwłokę. Jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy z płatnością, uprzedź o tym dział obsługi klienta Twisto.
Potrzebujesz więcej informacji?
Obsługa klienta Twisto jest dostępna codziennie od 9:00 do 20:00 pod numerem (22) 263 02 10 lub pod adresem e-mail kontakt@twisto.pl.
Jak opłacić zamówienie dla Twisto?
Na Twój adres email oraz telefon Twisto.pl wysłało wiadomości potwierdzające zamówienie. Twisto nadaje zamówieniu indywidualny numer i to nim należy posłużyć się uiszczając opłatę za zamówienie złożone w sklepie Świat Zabawek. Zamówienie możesz opłacić przelewem na indywidualny numer konta podany w wiadomości email oraz SMS od Twisto. Jako tytuł przelewu wpisz swój numer zamówienia Twisto, znajdziesz go także w SMS-ie. Możesz także przejść do natychmiastowej płatności za pomocą bramki imoje lub płatności kartą, podając dane karty w odpowiednim formularzu. Możesz także skorzystać z dedykowanej strony https://www.twisto.pl/klient/zaplac/ [klik].
Potrzebujesz więcej informacji, wejdź na stronę: https://www.twisto.pl/poznaj/korzysci/