Szybkie Zwroty InPost
Jak zwrócić paczkę w szybki i wygodny sposób?
Szybkie Zwroty to usługa, dzięki której możesz zwracać swoje zamówienia za pośrednictwem Paczkomatów zlokalizowanych w całej Polsce. Paczkę ze zwrotem możesz nadać na dwa sposoby – za pośrednictwem aplikacji InPost Mobile lub korzystając ze strony SzybkieZwroty.pl.
- Wejdź na stronę: szybkiezwroty.pl/pl/Swiat_Zabawek
- Wypełnij formularz zwrotu na stronie Szybkie Zwroty.
- Poczekaj na potwierdzenie zwrotu przez sklep i otrzymaj swój unikalny KOD zwrotu. Potwierdzenie zwrotu może potrwać 1 dzień roboczy.
- Nadaj paczkę w paczkomacie.
- Po otrzymaniu przesyłki, produkt jest sprawdzany, a środki za zamówienie niezwłocznie zwracane na pierwotnie wybraną metodę płatności. Pamiętaj jednak, iż usługa Szybkie Zwroty nie jest darmowa. Kwota w wysokości 13,90 PLN brutto zostanie odliczona automatycznie od wartości zwracanego przez Ciebie zamówienia.
Jak mogę nadać szybki zwrot?
Chcesz zwrócić towar do sklepu internetowego? Możesz zrobić to wygodnie i bez drukowania etykiety korzystając z aplikacji InPost Mobile lub ze strony SzybkieZwroty.
Sposób 1: Nadaj zwrot w aplikacji InPost Mobile
- Otwórz aplikację InPost Mobile.
- W dolnym menu kliknij ikonkę „Zwróć”.
- Wpisz nazwę sklepu Świat Zabawek.
- Wypełnij formularz zwrotu – zwrot wymaga akceptacji przez sklep, poczekaj na potwierdzenie.
- Kod zwrotu znajdziesz w aplikacji InPost Mobile oraz w wiadomości e-mail.
- Przygotuj paczkę ze zwrotem – jeśli używasz tego samego pudełka, usuń starą etykietę.
- Wystarczy, że kod zwrotu napiszesz odręcznie na paczce. Nie musisz drukować etykiety.
- Nadaj paczkę w dowolnym Paczkomacie – wystarczy, że zeskanujesz kod QR z aplikacji InPost Mobile przykładając go do czytnika w Paczkomacie lub wybierzesz opcje nadania paczki na ekranie Paczkomatu i wpiszesz ręcznie kod zwrotu.
- Umieść paczkę w skrytce, zamknij ją. I już, gotowe!
Sposób 2: Nadaj zwrot na SzybkieZwroty.pl!
- Wejdź na SzybkieZwroty.pl
- Z listy dostępnych sklepów wybierz nasz sklep Świat Zabawek.
- Wypełnij formularz zwrotu – zwrot wymaga akceptacji przez sklep, poczekaj na potwierdzenie.
- Kod zwrotu znajdziesz w aplikacji InPost Mobile oraz w wiadomości e-mail.
- Przygotuj paczkę ze zwrotem – jeśli używasz tego samego pudełka, usuń starą etykietę.
- Wystarczy, że kod zwrotu napiszesz odręcznie na paczce. Nie musisz drukować etykiety!
- Nadaj paczkę w dowolnym Paczkomacie – wystarczy, że zeskanujesz kod QR z aplikacji InPost Mobile przykładając go do czytnika w Paczkomacie lub wybierzesz opcje nadania paczki na ekranie Paczkomatu i wpiszesz ręcznie kod zwrotu.
- Umieść paczkę w skrytce i… gotowe!
Jak zapakować paczkę?
Aby paczka dotarła bezpiecznie do odbiorcy, zapakuj ją w odpowiednio wytrzymałe opakowanie, dostosowane do zawartości przesyłki. Wytrzymałość opakowania powinna być dostosowana do ciężaru i kształtu zawartości. Pakując przesyłkę, dobieraj opakowanie niewiele większe od wysyłanego przedmiotu. Jeśli masz w domu stare opakowanie, które odpowiada rozmiarem przesyłce, wykorzystaj je ponownie. Zachęcamy, by być eko i zero waste! Wystarczy, że usuniesz etykietę, która wcześniej znajdowała się na opakowaniu.